Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9624
Title: Cơ sở lý thuyết về ảnh hưởng của mối quan hệ giữa phong cách lãnh đạo, văn hóa tổ chức và mức độ công bố thông tin trách nhiệm xã hội đến hiệu quả hoạt động kinh doanh = The theoretical basis of effects of the relationship between leadership, culture organization and levels of disclosure social responsibility to business performance efficiency
Authors: Huỳnh, Đức Lộng
Hà, Thị Thủy
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.15 - tr.184-189 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278948
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9624
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S152019184.pdf260.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.