Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9624
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Đức Lộng
dc.contributor.authorHà, Thị Thủy
dc.date.accessioned2023-11-09T01:46:16Z-
dc.date.available2023-11-09T01:46:16Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278948en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/9624-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.15 - tr.184-189 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCơ sở lý thuyết về ảnh hưởng của mối quan hệ giữa phong cách lãnh đạo, văn hóa tổ chức và mức độ công bố thông tin trách nhiệm xã hội đến hiệu quả hoạt động kinh doanh = The theoretical basis of effects of the relationship between leadership, culture organization and levels of disclosure social responsibility to business performance efficiencyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S152019184.pdf260.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.