Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69582
Title: Ảnh hưởng của trách nhiệm xã hội đến danh tiếng doanh nghiệp: Nghiên cứu trường hợp các doanh nghiệp Công nghệ thông tin, Thực phẩm và Dệt may tại Việt Nam = Effects of social responsibilities on business reputation: A case study of Information Technology, Food and Textitle enterprises in Vietnam
Authors: Giao, Thị Khánh Ngoc
Keywords: Nguồn nhân lực và An sinh xã hội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nguồn nhân lực và An sinh xã hội - 2022 - no.10 - tr.29-37 - ISSN.2815-5610
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349026
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69582
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv540S102022029.pdf7.14 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.