Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69582
Title: Ảnh hưởng của trách nhiệm xã hội đến danh tiếng doanh nghiệp: Nghiên cứu trường hợp các doanh nghiệp Công nghệ thông tin, Thực phẩm và Dệt may tại Việt Nam = Effects of social responsibilities on business reputation: A case study of Information Technology, Food and Textitle enterprises in Vietnam
Authors: Giao, Thị Khánh Ngoc
Keywords: Nguồn nhân lực và An sinh xã hội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nguồn nhân lực và An sinh xã hội - 2022 - no.10 - tr.29-37 - ISSN.2815-5610
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349026
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69582
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv540S102022029.pdf7.14 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.