Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGiao, Thị Khánh Ngoc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:53:42Z-
dc.date.available2023-12-27T02:53:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349026en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69582-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNguồn nhân lực và An sinh xã hội - 2022 - no.10 - tr.29-37 - ISSN.2815-5610en
dc.subjectNguồn nhân lực và An sinh xã hộien
dc.titleẢnh hưởng của trách nhiệm xã hội đến danh tiếng doanh nghiệp: Nghiên cứu trường hợp các doanh nghiệp Công nghệ thông tin, Thực phẩm và Dệt may tại Việt Nam = Effects of social responsibilities on business reputation: A case study of Information Technology, Food and Textitle enterprises in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv540S102022029.pdf
  • Size : 7,14 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.