Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69582
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGiao, Thị Khánh Ngoc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:53:42Z-
dc.date.available2023-12-27T02:53:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349026en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/69582-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNguồn nhân lực và An sinh xã hội - 2022 - no.10 - tr.29-37 - ISSN.2815-5610en
dc.subjectNguồn nhân lực và An sinh xã hộien
dc.titleẢnh hưởng của trách nhiệm xã hội đến danh tiếng doanh nghiệp: Nghiên cứu trường hợp các doanh nghiệp Công nghệ thông tin, Thực phẩm và Dệt may tại Việt Nam = Effects of social responsibilities on business reputation: A case study of Information Technology, Food and Textitle enterprises in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv540S102022029.pdf7.14 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.