Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67599
Title: Tác động của chương trình khuyến mãi đến hành vi mua sắm ngẫu hứng trên sàn thương mại điện tử của gen Z tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impacts of sales promotion programs on the impulse buying in e-commerce platforms of Gen z consumers in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Xuân Minh
Phạm, Nguyễn Thùy Liên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.313-319 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347428
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67599
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S162022313.pdf881.71 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

14
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

10
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.