Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Minh
dc.contributor.authorPhạm, Nguyễn Thùy Liên
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:31Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347428en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67599-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.313-319 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của chương trình khuyến mãi đến hành vi mua sắm ngẫu hứng trên sàn thương mại điện tử của gen Z tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impacts of sales promotion programs on the impulse buying in e-commerce platforms of Gen z consumers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S162022313.pdf
  • Size : 881,71 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.