Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67599
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Minh
dc.contributor.authorPhạm, Nguyễn Thùy Liên
dc.date.accessioned2023-12-27T02:33:31Z-
dc.date.available2023-12-27T02:33:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347428en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67599-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.313-319 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của chương trình khuyến mãi đến hành vi mua sắm ngẫu hứng trên sàn thương mại điện tử của gen Z tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impacts of sales promotion programs on the impulse buying in e-commerce platforms of Gen z consumers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S162022313.pdf881.71 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.