Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67599
Title: Tác động của chương trình khuyến mãi đến hành vi mua sắm ngẫu hứng trên sàn thương mại điện tử của gen Z tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impacts of sales promotion programs on the impulse buying in e-commerce platforms of Gen z consumers in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Xuân Minh
Phạm, Nguyễn Thùy Liên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.16 - tr.313-319 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347428
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67599
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S162022313.pdf881.71 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.