Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66651
Title: | Một số mô hình lý thuyết về lớp học đảo ngược = Several theoretical models of flipped classroom | Authors: | Phạm, Hoàng Khánh Linh Phạm, Hoàng Tú Linh |
Keywords: | Tạp chí Quản lý Giáo dục | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.21-28 - ISSN.1859-2910 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348131 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66651 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv385S82022021.pdf | 909.98 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.