Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66651
Title: Một số mô hình lý thuyết về lớp học đảo ngược = Several theoretical models of flipped classroom
Authors: Phạm, Hoàng Khánh Linh
Phạm, Hoàng Tú Linh
Keywords: Tạp chí Quản lý Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.21-28 - ISSN.1859-2910
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348131
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66651
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385S82022021.pdf909.98 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.