Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hoàng Khánh Linh
dc.contributor.authorPhạm, Hoàng Tú Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:04Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:04Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348131en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66651-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.8 - tr.21-28 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleMột số mô hình lý thuyết về lớp học đảo ngược = Several theoretical models of flipped classroomen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385S82022021.pdf
  • Size : 909,98 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.