Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61983
Title: Tác động của chất lượng dịch vụ đến hình ảnh thương hiệu trường đại học và ý định hành vi của sinh viên: Trường hợp nghiên cứu trường Đại học Tài Chính-Marketing = The impact of service quality on brand image and the students’ behavioral intention: the case of University Finance – Marketing
Authors: Nguyễn, Thị Thùy Giang
Trần, Thị Trà Giang
Nguyễn, Thị Huyền
Bùi, Thị Tố Loan
Nguyễn, Trần Tú Anh
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.1 - tr.25-39 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333373
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61983
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
1859-3690V67S12022025.pdf498.99 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.