Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61983
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thùy Giang
dc.contributor.authorTrần, Thị Trà Giang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Huyền
dc.contributor.authorBùi, Thị Tố Loan
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Tú Anh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:12:23Z-
dc.date.available2023-12-26T09:12:23Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333373en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61983-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.1 - tr.25-39 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleTác động của chất lượng dịch vụ đến hình ảnh thương hiệu trường đại học và ý định hành vi của sinh viên: Trường hợp nghiên cứu trường Đại học Tài Chính-Marketing = The impact of service quality on brand image and the students’ behavioral intention: the case of University Finance – Marketingen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
1859-3690V67S12022025.pdf498.99 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.