Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61983
Title: Tác động của chất lượng dịch vụ đến hình ảnh thương hiệu trường đại học và ý định hành vi của sinh viên: Trường hợp nghiên cứu trường Đại học Tài Chính-Marketing = The impact of service quality on brand image and the students’ behavioral intention: the case of University Finance – Marketing
Authors: Nguyễn, Thị Thùy Giang
Trần, Thị Trà Giang
Nguyễn, Thị Huyền
Bùi, Thị Tố Loan
Nguyễn, Trần Tú Anh
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.1 - tr.25-39 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333373
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61983
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
1859-3690V67S12022025.pdf498.99 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.