Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54309
Title: Đo lường trải nghiệm khách hàng về dịch vụ khách sạn Việt Nam bằng phân tích dữ liệu đánh giá trực tuyến = Evaluating the Vietnamese hotels service quality from analysing customers online reviews
Authors: Nguyễn, Thị Thu Hà
Nguyễn, Văn Mạnh
Keywords: Khoa học (Đại học Hòa Bình)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Hòa Bình) - 2022 - no.6 - tr.12-21 - ISSN.2734-9896
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351936
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54309
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv536S62022012.pdf373.71 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

34
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.