Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Mạnh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:20:20Z-
dc.date.available2023-12-26T02:20:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351936en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54309-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hòa Bình) - 2022 - no.6 - tr.12-21 - ISSN.2734-9896en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hòa Bình)en
dc.titleĐo lường trải nghiệm khách hàng về dịch vụ khách sạn Việt Nam bằng phân tích dữ liệu đánh giá trực tuyến = Evaluating the Vietnamese hotels service quality from analysing customers online reviewsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv536S62022012.pdf
  • Size : 373,71 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.