Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54309
Title: Đo lường trải nghiệm khách hàng về dịch vụ khách sạn Việt Nam bằng phân tích dữ liệu đánh giá trực tuyến = Evaluating the Vietnamese hotels service quality from analysing customers online reviews
Authors: Nguyễn, Thị Thu Hà
Nguyễn, Văn Mạnh
Keywords: Khoa học (Đại học Hòa Bình)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Hòa Bình) - 2022 - no.6 - tr.12-21 - ISSN.2734-9896
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351936
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54309
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv536S62022012.pdf
  • Size : 373,71 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.