Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49028
Title: Phân tích các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua món ăn qua mạng của khách hàng tại thành phố Đà Nẵng trong đại dịch COVID-19
Authors: Phạm, Thị Hoàng Dung
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ, Đại học Duy Tân
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ, Đại học Duy Tân - 2021 - no.46 - tr.89-96 - ISSN.1859-4905
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319859
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49028
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv416S462021089.pdf701.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.