Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31914
Title: Vận dụng thuyết đa trí tuệ vào công tác chủ nhiệm lớp ở trường trung học phổ thông theo hướng phát triển năng lực học sinh = Implementing the theory of multiple intelligences on classroom management mission at high school with developing learners’ competencies orientation aims
Authors: Nguyễn, Thị Lệ Thanh
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4 - tr.38-47 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333087
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31914
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V66GDS042021038.pdf398.52 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.