Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lệ Thanh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:10Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:10Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333087en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31914-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4 - tr.38-47 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleVận dụng thuyết đa trí tuệ vào công tác chủ nhiệm lớp ở trường trung học phổ thông theo hướng phát triển năng lực học sinh = Implementing the theory of multiple intelligences on classroom management mission at high school with developing learners’ competencies orientation aimsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS042021038.pdf
  • Size : 398,52 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.