Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11789
Title: | Phát triển kĩ năng sư phạm thông qua việc dự giờ – Từ nhìn nhận lại quá trình giảng dạy đến việc giảng dạy hiệu quả = Fostering professional development through peer observation of teaching – From reflective approach to effective teaching | Authors: | Cao, Hồng Phát | Keywords: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) | Issue Date: | 2019 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.8 - tr.253-263 - ISSN.1859-3100 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283925 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11789 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CTv138V16S082019253.pdf | 370.12 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.