Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11789
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Hồng Phát
dc.date.accessioned2023-11-13T02:05:36Z-
dc.date.available2023-11-13T02:05:36Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283925en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11789-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.8 - tr.253-263 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titlePhát triển kĩ năng sư phạm thông qua việc dự giờ – Từ nhìn nhận lại quá trình giảng dạy đến việc giảng dạy hiệu quả = Fostering professional development through peer observation of teaching – From reflective approach to effective teachingen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V16S082019253.pdf370.12 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.