Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11789
Title: Phát triển kĩ năng sư phạm thông qua việc dự giờ – Từ nhìn nhận lại quá trình giảng dạy đến việc giảng dạy hiệu quả = Fostering professional development through peer observation of teaching – From reflective approach to effective teaching
Authors: Cao, Hồng Phát
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.8 - tr.253-263 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283925
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11789
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V16S082019253.pdf370.12 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.