Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8887
Title: Một số giải pháp phát triển thương hiệu điểm đến khu du lịch Tam Cốc - Bích Động và dự định quay trở lại của khách du lịch nước ngoài
Authors: Nguyễn, Hải Ninh
Phạm, Thùy Dương
Đinh, Ngọc Anh
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.553 - tr.49-51 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277562
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8887
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5532019049.pdf199.05 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.