Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7496
Title: Đề xuất mô hình nghiên cứu các yếu tố tác động đến sự nhận biết tài sản trí tuệ trong hoạt động marketing của các doanh nghiệp vừa và nhỏ - Trường hợp nghiên cứu tại Thành phố Hồ Chí Minh = Proposing a model to study the factors affecting the awareness of intellectual property in marketing activities of small and medium enterprises - Case study in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Thị Diệu Linh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.365-371 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274383
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7496
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S22019365.pdf316.83 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.