Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Linh
dc.date.accessioned2023-11-08T07:52:17Z-
dc.date.available2023-11-08T07:52:17Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=274383en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7496-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.2 - tr.365-371 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐề xuất mô hình nghiên cứu các yếu tố tác động đến sự nhận biết tài sản trí tuệ trong hoạt động marketing của các doanh nghiệp vừa và nhỏ - Trường hợp nghiên cứu tại Thành phố Hồ Chí Minh = Proposing a model to study the factors affecting the awareness of intellectual property in marketing activities of small and medium enterprises - Case study in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22019365.pdf
  • Size : 316,83 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.