Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70668
Title: Tác động của các nhân tố rủi ro lên ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng Việt Nam: Một nghiên cứu tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impact of risk factors on Vietnamese consumers' online shopping intentions: a study in Ho Chi Minh City
Authors: Phạm, Xuân Kiên
Trần, Quốc Thông
Trần, Thị Xuân Châu
Nguyễn, Thị Mỹ Linh
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Bình Dương)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Bình Dương) - 2022 - no.3 - tr.149-166 - ISSN.1859-4336
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347062
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70668
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv164V5S32022149.pdf761.68 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.