Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70668
Title: Tác động của các nhân tố rủi ro lên ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng Việt Nam: Một nghiên cứu tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impact of risk factors on Vietnamese consumers' online shopping intentions: a study in Ho Chi Minh City
Authors: Phạm, Xuân Kiên
Trần, Quốc Thông
Trần, Thị Xuân Châu
Nguyễn, Thị Mỹ Linh
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Bình Dương)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Bình Dương) - 2022 - no.3 - tr.149-166 - ISSN.1859-4336
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347062
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70668
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv164V5S32022149.pdf761.68 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.