Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70668
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Xuân Kiên
dc.contributor.authorTrần, Quốc Thông
dc.contributor.authorTrần, Thị Xuân Châu
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mỹ Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T03:04:49Z-
dc.date.available2023-12-27T03:04:49Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347062en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/70668-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Bình Dương) - 2022 - no.3 - tr.149-166 - ISSN.1859-4336en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Bình Dương)en
dc.titleTác động của các nhân tố rủi ro lên ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng Việt Nam: Một nghiên cứu tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impact of risk factors on Vietnamese consumers' online shopping intentions: a study in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv164V5S32022149.pdf761.68 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.