Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68194
Title: Sự tác động của các thuộc tính điểm đến chợ nổi đến sự hài lòng của du khách nội địa = The impact of destination attributes of Cai Rang Floating Market on domestic tourists’ satisfaction
Authors: Trần, Minh Hùng
Hồng, Thị Trúc
Keywords: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô) - 2022 - no.15 - tr.56 - 75 - ISSN.2588 - 1221
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347605
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68194
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv475S152022056.pdf716.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.