Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Minh Hùng
dc.contributor.authorHồng, Thị Trúc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:37:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:37:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347605en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68194-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô) - 2022 - no.15 - tr.56 - 75 - ISSN.2588 - 1221en
dc.subjectNghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô)en
dc.titleSự tác động của các thuộc tính điểm đến chợ nổi đến sự hài lòng của du khách nội địa = The impact of destination attributes of Cai Rang Floating Market on domestic tourists’ satisfactionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv475S152022056.pdf
  • Size : 716,85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.