Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68194
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Minh Hùng
dc.contributor.authorHồng, Thị Trúc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:37:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:37:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347605en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68194-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô) - 2022 - no.15 - tr.56 - 75 - ISSN.2588 - 1221en
dc.subjectNghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô)en
dc.titleSự tác động của các thuộc tính điểm đến chợ nổi đến sự hài lòng của du khách nội địa = The impact of destination attributes of Cai Rang Floating Market on domestic tourists’ satisfactionen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv475S152022056.pdf716.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.