Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68125
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua nhà của khách hàng tại Công ty Cổ phần Tư vấn – Thương mại – Dịch vụ địa ốc Hoàng Quân Mêkông = Factors affecting the intention of customers to buy a house at Hoang Quan Mekong Consulting – Trading – Service Joint Stock Company
Authors: Cao, Văn Long
Nguyễn, Tri Khiêm
Nguyễn, Thị Lụa
Keywords: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô) - 2022 - no.14 - tr.22 - 37 - ISSN.2588 - 1221
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347259
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68125
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv475S142022022.pdf791.41 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.