Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68125
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua nhà của khách hàng tại Công ty Cổ phần Tư vấn – Thương mại – Dịch vụ địa ốc Hoàng Quân Mêkông = Factors affecting the intention of customers to buy a house at Hoang Quan Mekong Consulting – Trading – Service Joint Stock Company
Authors: Cao, Văn Long
Nguyễn, Tri Khiêm
Nguyễn, Thị Lụa
Keywords: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế (Đại học Tây Đô) - 2022 - no.14 - tr.22 - 37 - ISSN.2588 - 1221
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347259
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68125
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv475S142022022.pdf791.41 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.