Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68007
Title: Xây dựng thương hiệu của cộng đồng người Việt: Giải pháp nâng cao hiệu quả đóng góp của họ đối với thương hiệu quốc gia giai đoạn mới nghiên cứu địa bàn Liên bang Nga) = Building the brand of Vietnamese community: Solutions to improve the effectiveness of their contribution to the national brand in the new period (a case study of the Russian Federation)
Authors: Lê, Thanh Bình
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Châu Âu
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Châu Âu - 2022 - no.4 - tr.71-80 - ISSN.0868-3581
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349947
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68007
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv181S42022071.pdf1.04 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.