Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68007
Title: Xây dựng thương hiệu của cộng đồng người Việt: Giải pháp nâng cao hiệu quả đóng góp của họ đối với thương hiệu quốc gia giai đoạn mới nghiên cứu địa bàn Liên bang Nga) = Building the brand of Vietnamese community: Solutions to improve the effectiveness of their contribution to the national brand in the new period (a case study of the Russian Federation)
Authors: Lê, Thanh Bình
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Châu Âu
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Châu Âu - 2022 - no.4 - tr.71-80 - ISSN.0868-3581
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349947
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68007
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv181S42022071.pdf1.04 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.