Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Bình
dc.date.accessioned2023-12-27T02:36:52Z-
dc.date.available2023-12-27T02:36:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349947en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68007-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Châu Âu - 2022 - no.4 - tr.71-80 - ISSN.0868-3581en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Châu Âuen
dc.titleXây dựng thương hiệu của cộng đồng người Việt: Giải pháp nâng cao hiệu quả đóng góp của họ đối với thương hiệu quốc gia giai đoạn mới nghiên cứu địa bàn Liên bang Nga) = Building the brand of Vietnamese community: Solutions to improve the effectiveness of their contribution to the national brand in the new period (a case study of the Russian Federation)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv181S42022071.pdf
  • Size : 1,04 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.