Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68007
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Bình
dc.date.accessioned2023-12-27T02:36:52Z-
dc.date.available2023-12-27T02:36:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349947en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68007-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Châu Âu - 2022 - no.4 - tr.71-80 - ISSN.0868-3581en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Châu Âuen
dc.titleXây dựng thương hiệu của cộng đồng người Việt: Giải pháp nâng cao hiệu quả đóng góp của họ đối với thương hiệu quốc gia giai đoạn mới nghiên cứu địa bàn Liên bang Nga) = Building the brand of Vietnamese community: Solutions to improve the effectiveness of their contribution to the national brand in the new period (a case study of the Russian Federation)en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv181S42022071.pdf1.04 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.