Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67959
Title: Quản lý bồi dưỡng năng lực giáo dục hòa nhập trẻ khuyết tật cho giáo viên trường mầm non = Inclusive education capacity management children with disabilities for preschool teachers
Authors: Nguyễn, Thị Như Quỳnh
Keywords: Khoa học (Đại học Thủ Đô)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Thủ Đô) - 2022 - no.60 - tr.33 - 40 - ISSN.2354 - 1512
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349393
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67959
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv443S602022033.pdf802.31 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

19
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.