Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67959
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Như Quỳnh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:36:40Z-
dc.date.available2023-12-27T02:36:40Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349393en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/67959-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2022 - no.60 - tr.33 - 40 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleQuản lý bồi dưỡng năng lực giáo dục hòa nhập trẻ khuyết tật cho giáo viên trường mầm non = Inclusive education capacity management children with disabilities for preschool teachersen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv443S602022033.pdf802.31 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

6
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.