Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66622
Title: Lãnh đạo phục vụ và kết quả chăm sóc khách hàng của nhân viên tuyến đầu ngành du lịch dưới sự tác động của nỗi sợ COVID-19 = Service leadership and customer care outcomes of tourism industry frontline workers under the impact of COVID-19 fears
Authors: Lê, Cát Vi
Nguyễn, Thị Mai Trang
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á - 2022 - no.7 - tr.86-102 - ISSN.2615-9104
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348107
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66622
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv486S72022086.pdf1.59 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

18
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.