Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66622
Title: Lãnh đạo phục vụ và kết quả chăm sóc khách hàng của nhân viên tuyến đầu ngành du lịch dưới sự tác động của nỗi sợ COVID-19 = Service leadership and customer care outcomes of tourism industry frontline workers under the impact of COVID-19 fears
Authors: Lê, Cát Vi
Nguyễn, Thị Mai Trang
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á - 2022 - no.7 - tr.86-102 - ISSN.2615-9104
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348107
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66622
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv486S72022086.pdf1.59 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

6
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.