Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66622
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Cát Vi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:55Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348107en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66622-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á - 2022 - no.7 - tr.86-102 - ISSN.2615-9104en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Áen
dc.titleLãnh đạo phục vụ và kết quả chăm sóc khách hàng của nhân viên tuyến đầu ngành du lịch dưới sự tác động của nỗi sợ COVID-19 = Service leadership and customer care outcomes of tourism industry frontline workers under the impact of COVID-19 fearsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv486S72022086.pdf1.59 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

6
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.