Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66616
Title: Ảnh hưởng nhận thức của thế hệ Z đối với thương hiệu theo chủ nghĩa hành động đến lòng trung thành thương hiệu: So sánh sự khác biệt giữa các thành phố = The Perceived Influence of Generation Z on Actionist Brands on Brand Loyalty: Comparing Differences Between Cities
Authors: Nguyễn, Đình Toàn
Lê, Đặng Hà Anh
Trương, Ngân Giang
Trương, Linh Giang
Vũ, Việt Vinh
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á - 2022 - no.7 - tr.19-37 - ISSN.2615-9104
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348103
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66616
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv486S72022019.pdf1.97 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.