Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66606
Title: Mối quan hệ giữa truyền miệng điện tử, hình ảnh thương hiệu và ý định chọn trường đại học của người học ở Việt Nam = Relationship Between Electronic of Word of Mouth, Brand Image and Intention of Vietnamese Learners' University Choice
Authors: Lưu, Thanh Thủy
Ao, Thu Hoài
Nguyễn, Lê Thị Đoan Trang
Trần, Minh Hảo
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.108-116 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348041
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66606
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1662022108.pdf1.07 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.