Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66606
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLưu, Thanh Thủy
dc.contributor.authorAo, Thu Hoài
dc.contributor.authorNguyễn, Lê Thị Đoan Trang
dc.contributor.authorTrần, Minh Hảo
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348041en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66606-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.108-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)en
dc.titleMối quan hệ giữa truyền miệng điện tử, hình ảnh thương hiệu và ý định chọn trường đại học của người học ở Việt Nam = Relationship Between Electronic of Word of Mouth, Brand Image and Intention of Vietnamese Learners' University Choiceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1662022108.pdf
  • Size : 1,07 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.