Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66606
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLưu, Thanh Thủy
dc.contributor.authorAo, Thu Hoài
dc.contributor.authorNguyễn, Lê Thị Đoan Trang
dc.contributor.authorTrần, Minh Hảo
dc.date.accessioned2023-12-27T02:20:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:20:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348041en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66606-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.108-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)en
dc.titleMối quan hệ giữa truyền miệng điện tử, hình ảnh thương hiệu và ý định chọn trường đại học của người học ở Việt Nam = Relationship Between Electronic of Word of Mouth, Brand Image and Intention of Vietnamese Learners' University Choiceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1662022108.pdf1.07 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.