Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66108
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng thông qua nền tảng thương mại điện tử C2C: ứng dụng tại thị trường Việt Nam = Factors affecting purchase decision through C2C e-commerce platform in Vietnam
Authors: Nguyễn, Thị Dương
Lê, Kế Đức
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.31-34 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345963
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66108
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022031.pdf753.56 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.