Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Dương
dc.contributor.authorLê, Kế Đức
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345963en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66108-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.31-34 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng thông qua nền tảng thương mại điện tử C2C: ứng dụng tại thị trường Việt Nam = Factors affecting purchase decision through C2C e-commerce platform in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S152022031.pdf
  • Size : 753,56 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.