Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66108
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Dương
dc.contributor.authorLê, Kế Đức
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345963en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66108-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.31-34 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng thông qua nền tảng thương mại điện tử C2C: ứng dụng tại thị trường Việt Nam = Factors affecting purchase decision through C2C e-commerce platform in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S152022031.pdf753.56 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.