Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63756
Title: Tác động của các nhân tố chất lượng logistics và sự sẵn lòng chi trả tới giá trị cảm nhận của khách hàng đối với dịch vụ giao hàng chặng cuối của doanh nghiệp bán lẻ trực tuyến tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impact of Logistics Quality Factors and Willingness to Pay on Customer’s Perceived Value For Last-mile Delivery Service of Online Retailers in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Thanh Hùng
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.172 - tr.87-101 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353210
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63756
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1722022087.pdf1.89 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.