Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Hùng
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:13Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353210en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63756-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.172 - tr.87-101 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleTác động của các nhân tố chất lượng logistics và sự sẵn lòng chi trả tới giá trị cảm nhận của khách hàng đối với dịch vụ giao hàng chặng cuối của doanh nghiệp bán lẻ trực tuyến tại Thành phố Hồ Chí Minh = Impact of Logistics Quality Factors and Willingness to Pay on Customer’s Perceived Value For Last-mile Delivery Service of Online Retailers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1722022087.pdf
  • Size : 1,89 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.