Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63729
Title: Ý định mua sắm mỹ phẩm thuần chay: vận dụng mô hình của thuyết hành vi có kế hoạch mở rộng = Purchase Intention for Vegan Cosmetics: Applying an Extended Theory of Planned Behavior Mode
Authors: Ngô, Thị Ngọc Huyền
Nguyễn, Viết Bằng và Hồng Thạnh Hào
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.168 - tr.83-94 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353184
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63729
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1682022083.pdf1.61 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

17
checked on Dec 21, 2024

Download(s)

372
checked on Dec 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.