Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Ngọc Huyền
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Bằng và Hồng Thạnh Hào
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:04Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:04Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353184en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63729-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.168 - tr.83-94 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleÝ định mua sắm mỹ phẩm thuần chay: vận dụng mô hình của thuyết hành vi có kế hoạch mở rộng = Purchase Intention for Vegan Cosmetics: Applying an Extended Theory of Planned Behavior Modeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1682022083.pdf
  • Size : 1,61 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.