Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63729
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Ngọc Huyền
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Bằng và Hồng Thạnh Hào
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:04Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:04Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353184en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63729-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.168 - tr.83-94 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleÝ định mua sắm mỹ phẩm thuần chay: vận dụng mô hình của thuyết hành vi có kế hoạch mở rộng = Purchase Intention for Vegan Cosmetics: Applying an Extended Theory of Planned Behavior Modeen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1682022083.pdf1.61 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

17
checked on Dec 21, 2024

Download(s)

372
checked on Dec 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.