Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63721
Title: Tiền đề và kết quả của hành vi gắn kết thương hiệu trên truyền thông mạng xã hội: trường hợp ngành lưu trú tại Việt Nam = Antecedents and Outcome of Customer Engagement in Social Media: A Case Study of Hospitality Industry, Vietnam
Authors: Trần, Thị Kim Phương
Lê, Nhật Hạnh
Trần, Trung Vinh
Trương, Bá Thanh
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.168 - tr.60-70 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353182
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63721
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1682022060.pdf1.51 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.