Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63721
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Kim Phương
dc.contributor.authorLê, Nhật Hạnh
dc.contributor.authorTrần, Trung Vinh
dc.contributor.authorTrương, Bá Thanh
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:02Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:02Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353182en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63721-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.168 - tr.60-70 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleTiền đề và kết quả của hành vi gắn kết thương hiệu trên truyền thông mạng xã hội: trường hợp ngành lưu trú tại Việt Nam = Antecedents and Outcome of Customer Engagement in Social Media: A Case Study of Hospitality Industry, Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1682022060.pdf1.51 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.