Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62320
Title: | Dạy học âm - vần cho học sinh khuyết tật trí tuệ học hòa nhập - tổng quan nghiên cứu và thực trạng tài liệu giảng dạy = Teaching phonics - syllable for students with intellectual disabilities research overview and current status of teaching materials | Authors: | Phạm, Hải Lê | Keywords: | Khoa học xã hội TP. Hồ Chí Minh | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Khoa học xã hội TP. Hồ Chí Minh - 2022 - no.5 - tr.34-44 - ISSN.1859-0136 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353722 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62320 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv212S52022034.pdf | 1.62 MB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
1
checked on Dec 23, 2024
Download(s)
3
checked on Dec 23, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.