Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62320
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Phạm, Hải Lê | |
dc.date.accessioned | 2023-12-26T09:14:21Z | - |
dc.date.available | 2023-12-26T09:14:21Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353722 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62320 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Khoa học xã hội TP. Hồ Chí Minh - 2022 - no.5 - tr.34-44 - ISSN.1859-0136 | en |
dc.subject | Khoa học xã hội TP. Hồ Chí Minh | en |
dc.title | Dạy học âm - vần cho học sinh khuyết tật trí tuệ học hòa nhập - tổng quan nghiên cứu và thực trạng tài liệu giảng dạy = Teaching phonics - syllable for students with intellectual disabilities research overview and current status of teaching materials | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.